شناسهٔ خبر: 173886 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد؛

آغاز فرایند واگذاری زمین به صورت گروهی در اراضی ثمین ۳ استان زنجان

مهندس قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از آغاز فرآیند واگذاری زمین ۲۰۰ متری به صورت گروهی دو نفره در اراضی« ثمین ۳» خبر داد

جعفر قزوینیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان) آغاز ارسال پیامک به بیش از دو هزار و ۳۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن زنجان که تک واریزی ۴۰ میلیون تومان داشتند خبر داد و گفت: این تعداد می‌توانند از امتیاز واگذاری زمین در «منطقه ثمین ۳» بهره‌مند شوند.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، از اردیبهشت ماه سال جاری تحویل تعدادی از واحدهای مسکونی در شرق و غرب بر اساس تعهدی که داده شده آغاز شده و این رویه همچنان ادامه دارد.

قزوینیان از آغاز فرایند واگذاری زمین ۲۰۰ متری به صورت گروهی دو نفره در اراضی «ثمین ۳» خبر داد و اظهار کرد: از هفته جاری ارسال پیامک به دو هزار و۳۰۰ متقاضی که تک واریزی ۴۰ میلیون تومان داشتند آغاز شده است و این تعداد می‌توانند از امتیاز واگذاری زمین در «منطقه ثمین ۳» بهره‌مند شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: استفاده از امتیاز طرح روستاهای هم‌جوار شهرها نیز گزینه دیگری است که هم‌زمان با کل کشور و با توجه به محدودیت تامین زمین در شهرها، این طرح هم مطرح شده که در صورت تمایل متقاضیان قابل پیگیری است.

گفتنی است متن پیامک ارسالی به متقاضیان به این شرح است:

متقاضی محترم نهضت ملی مسکن با توجه به تامین زمین صورت گرفته در اراضی «ثمین ۳» (واقع در ضلع غربی کوی ثمین)، به صورت گروهی زمین تخصیص یافته است، در صورت عدم تمایل به دریافت زمین از اراضی مذکور، لطفاً درخواست کتبی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳.۰۵.۲۵ به کارگزار نهضت ملی مسکن واقع در بلوار شیخ الاشراق تحویل داده تا در مراحل بعدی تامین زمین، برنامه ریزی و اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.